Продавець ТОВ "Компанія Алнатон" розвиває свій бізнес на Prom.ua 14 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
343 відгуків
promo_banner

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

+380 (50) 133-44-88
+380 (98) 114-41-14
ТОВ "Компанія Алнатон"
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» клієнти нашої компанії можуть протягом 14 днів з моменту покупки повернути придбані товари, за умови виконання всіх норм передбачених ст.9 Закону про захист прав споживачів. ПОРЯДОК ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ ТОВАРІВ Обмін і повернення товару можливий при дотриманні наступних умов: 1. З моменту покупки пройшло не більше 14 днів, на товарі немає слідів експлуатації, збережена цілісність упаковки, її товарний вигляд, споживчі властивості, пломби та маркування, і також усі отримані від продавця документи на товар: чеки, накладні, гарантійні талони, інструкції по експлуатації 2. Товар не входить до переліку, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №172. 3. Подарунок, якщо такий додавався до покупки, повинен бути повернутий разом з товаром, причому подарунок повинен також не містити слідів експлуатації, збережено його товарний вид, споживчі властивості, пломби, упаковка та маркування. 4. Товар не був виготовлений або завезений за індивідуальним замовленням клієнта, не був проданий як некондиційний на розпродажі. У разі, якщо на момент повернення товару, аналогічного товару немає у продажу, покупець має право: 1. на обмін на будь-який інший товар, який є в наявності 2. повернення грошових коштів (розрахунки з покупцем ведуться виходячи з вартості товару на момент його покупки) 3. на обмін товару на аналогічний при найближчому отриманні відповідного товару на склад Для оформлення повернення або обміну товару необхідно провести такі дії: Для приватних фізичних осіб: 1. Заява на обмін або повернення товару 2.Паспорт або інший документ, що підтверджує особу 3. Товарний чек, накладну або квитанція, якщо розрахунок проводився готівкою 4. Квитанція, банківська виписка або сліп-чек, якщо проведено платіж через онлайн-банкінг Для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців: 1. Накладна на повернення товару з круглою печаткою компанії, де вказано її реєстраційний номер 2. Лист на повернення коштів на фірмовому бланку з круглою печаткою компанії, яка повертає товар З усіх питань повернення та обміну просимо звертатися за телефоном +38 (050) 133-44-88

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner